< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

12.05.2008., ponedjeljak

jedan od rijetkih postova koje pišem kad mi je svijet na mjestu, a meni se smije, a bez ikakvog konkretnog razloga osim "eto tako"

morala sam odseliti iz zagreba da bi mi prestao ići na živce.
ili točnije, morala sam odseliti iz zagreba da bih se prestala svakodnevno svađati s njime i maštati o životu negdje drugdje.
morala sam odseliti iz zagreba da bih mu prestala zamjerati "malenost".
živcirao me moj rodni grad svojom iritantnom osobinom da naizgled nema ništa svoje: ljudi koji odsele u split nakon nekog vremena izgube "kaj" i zagrebački naglasak i počnu govoriti onako dalmatinski meko i vikati, a dalmatinci koji dođu u zagreb govore rebatinke i razumiš i ae.
i živciralo me zagrebačko glumatanje metropole s kafićima koji se zatvaraju u 11 i kroničnom nestašicom klubova za one koji ne žele cajke ni nabijanje.
ide mi na živce i divna zagrebačka navada da se svakog ljeta "ponovljuje", što obično znači raskapanje najmanje jedne od glavnih prometnica. i živcira me jezovit javni prijevoz i činjenica da svi butici nude isto pa sve zagrebačke cure furaju isto.
osim toga, prezirem običaj zagrebačkih muževa da istovaruju hračke na pločnik, i još bih istovarivanje pretrpjela, ali ono povlačenje šlajma do nosa i pljuvanje uz pripadajući hroptaj momentalno mi izaziva mučninu. a mučninu mi izazivaju i ljudi koji ljeti obitavaju po tramvajima, a kojima bih besplatno dijelila sapune u svrhu poboljšanja mentalnog zdravlja populacije jer nakon izlaska iz javnog prijevoza dvojim hoću li se onesvijestit ili onesvijestit uz povraćanje...
živciraju me osobenjaci koji se skrivaju iza sintagme "gradski oci", a koji neovisno o stranačkoj i inoj pripadnosti svako toliko donesu neku bisernu odluku koja se svodi na "bagerom i asfaltom" pa uspijevaju upropastiti gradske trgove zalivši ih mramorom i betonom ili gradske aleje tako da na njima posijeku platane i koji uopće nemaju razumijevanja za mjesta koja rastu s ovim gradom, kao što je ona slavna burekdžinica na kolodvoru koja je nestala preko noći, eto tako, nije se uklapala u gradsku viziju.
posebno sam prezirala, oduvijek, što je grad kaskao za svijetom i kasnio u fazi nekih 20 godina, a onda kad bi konačno prigrlio neki trend, onda se moj zagreb voli ponašati kao da ga je upravo on izmislio...
obožavam kišu i maglu i oluje, stvarno to volim, ali mrzim kad se u listopadu negdje nad zagreb navuku oblaci jer onda znaš da neće otići do proljeća, a i dvojbeno je što je u zagrebu proljeće jer se asfalt upari i užegne čim temperatura preskoči petnaesticu i onda hodaš po gradu i dahćeš kao pseto jer grije odozgo i grije odozdo i asfalt te prži po stopalima...
i jedva sam čekala da odem, zbog gužvi, groznih gužvi i čekanja na svaku glupost, zbog kretena u prometu koji se zaustavljaju gdje požele i voze kako požele, jer nema parkinga ni parkova ni igrališta. i onda sam otišla.

sve me ovo gore navedeno i dalje živcira.
i dalje prezirem zagrebačke navade, kao što je uzgoj znatiželjnih penzića koji sve znaju i sve videm, bez obzira na socijalne pepeljarke, i dalje me nerviraju zmazane ulice i cigići na raskršćima, i dalje maštam o tome da ću jednoga dana živjeti negdje uz more jer se uz more nekako ugodno i lijepo živi, ali... ali...
- 14:15 - Komentiraj (31) - Printaj - #